Lördag

Det var en ovanligt lugn fredag natt måste jag säga. Verkar som att alla är på semester eller är alla pengar slut sen lönen eller något. Det har inte varit så fint väder under veckan heller kanske så folk vill inte gå ut. Jag har ingen aning, men det är skönt faktiskt. Tog med mej frallor till nattamat idag för jag trodde delvis att det skulle va mycket folk och då vill jag inte ha en massa mat i tänderna eller så, och då funkar fralla bra! Har en kvar som jag tänkte äta när jag ska åka eller lite innna.
 
som vanligt är det städningen jag har kvar innan jag får gå hem. Men eftersom det är 3 timmar till så väntar jag en stund till. Har HP6 med mej som jag kollat på och tänkte se klart den innan jag åker hem. Så dammsugning om ca 30 min kanske och sen fixar jag kaffemaskinen och lite innan jag ska hem går jag ut med disken. Det är bra att dela upp det så man inte somnar. Har kännt mej trött hela passet nästan, blir väl så när man inte sovt så mycket innan.
 
 

Kommentera här: