Lite smårolig

Och nu menar jag inte mej, men när jag och syrran väl kommer igång, jädra avd roliga vi kan va då! Speciellt hos mormor med släkten, då är det kul! En sak som va kul, på tal om släkten och så. När vi firade min morbror i måndags kommer mitt lilla kusinbarn på 3-4 år (vet inte exakt haha) och sa att han va tjock. Och så diskuterade vi det sen och till sist sa han: men Linda är ju tjock. Han har inte förstått att det är en bebis i magen så hon är tjock. Och då måste han med va det tydligen.
 
Men han skulle ju cykla till Bosnien och hälsa på Kalle Anka, sen cyklade han dit igen och skulle hälsa på Tomten, som bor granne med Kalle Anka. Söt unge!
Men det som var lite småroligt är boken jag läser. Det är HP boken om Quidditch och ibland står det lite roliga saker och olika motton som är lite kul.
 

Kommentera här: