Lite lugnare!

Är inte lika irriterad idag som jag var häromdagen på kollegorna. Ville bara skriva av mej och det släppte konstigt nog. Idag har jag bara sovit hela dagen. Har 7 timmar kvar av passet innan jag får åka hem. Har varit varmt som satan idag och har halvt dött av värmeslag på jobbet. Det har dock inte varit värre än förra sommaren ännu, vilket är skönt. Däremot känner jag ändå att min jobb tröja hamnar i tvätten när jag är hemma för den är inte så nice. Har precis läst att bloggar som jag brukar. Ville inte läsa dom igår för jag visste att det skulle bli lång dag i dag så sparade dom. Har med lite filmer så ska nog starta någon av dom snart. Har även med den nya boken och läste ett kapitel i den och den kan nog bli spännande. Sensuell thriller skulle det va eller något, mysko blandning med vem vet, kanske bästa boken någonsin?

Kommentera här: