Långsamt

Tiden går alltid extremt fort när jag ska tillj obbet för jag hinner aldrig köra när jag planerat det. Och idag när jag var ute i tid så var bommarna nere, alla trafikljus var röda när jag kom och massa trafik. Gillar inte när det inte går som jag vill för då bli jag stressad i onödan typ. Men det gick bra och jag kom fram i tid.

Eftersom det är måndag så är det ju allsång i Linnéparken också. Annika Herlitz & Hasse Andersson. Hade gärna gått dit men kan inte eftersom jag jobbar. Men nästa vecka har jag bestämt att jag ska dit i alla fall. Det är ju då TT Grace spelar och dom var som sagt i Halmstad på Rockabilly night. Så vi få hoppas att det blir skoj! Har tagit 3 biljetter för syrran vill med och så hoppas jag på att Robin vill med också annars få vi kolla med någon annan! Och vill fler gå så få vi se ifall det går att fixa fler biljetter.

Kommentera här: