Jobba jobba jo o obba!

Började för ca 30 min sen nu. Är fortfarande rätt trött men jag har rätt så många utcheck under dagen så förhoppningsvis kommer dagen rulla på bra! Om dom kommer lite hela tiden så är det skönt för då har man alltid något att göra. Sen tror jag ju kanske inte att så många checkar ut 8-10 när dom är lediga så kommer kanske ha alla här vid 12 haha. Har med mej ELLE och en bok ifall det blir lite för segt. Om ca 45 min tänkte jag ta mej ut och hämta frukost också. Denna gången ska jag dela upp så jag har frallor på en tallrik och det varma på en annan. Förra gången jag jobbade morgon så hade jag allt på samma och frallorna var lite blöta sen och det gillar inte jag.

Är så fruktansvärt torr i halsen!! Fattar inte det alltså. Vaknade vid 5 (när klockan ringde) och var lite torr, men det blir bara värre. Får dricka en massa då. Efter jobbet sen ska jag och mamma handla lite. Vi fick fiskar av Robin igår så nu måste vi köpa lite mat och skydd till dom så inte fåglarna tar dom.

Kommentera här: