Hejsan!

Slutar snart, jippie! Börja känna mej riktigt trött nu och lite smått ont i huvudet efter att ha gått med toffs hela dagen. Det blir raka vägen till sängen när jag kommer hem. Klockan ringer vid 12 i mon om jag är så trött att jag behöver sova lääääänge. Det är jobb i mon med som gäller, just nu är jag inte super taggad men det vänder när det väl gäller sen. Kollegan kommer nog om en liten stund och då är dagen över!

Fick höra från ett par gäster som hade varit på allsången att det hade varit publikrekord idag. Dom skrev i SMP förra veckan att dom trodde att det skulle komma fler än det gjorde den veckan just för Hasse skulle vara med. Dom hade rätt! Syrran va där med sin kille med och det verkade varit skön stämmning där. Hade varit kul att höra Annika Herlitz sjunga Slå dig fri från Frost, gissar på att hon uppträdde med den. Den versionen med henne är bäst, den är mycket bättre än den engelska låten.

Men nu släpper vi allsången. Jag vet! Så fort jag kommer hem ska jag kolla på Navys avsnitt som gick i morse, sov då så missade det. Så om jag inte har däckat med en gång är det vad jag ska kolla på!

Kommentera här: