Godnatt!

Nu är jag trött! Stannade kvar på jobbet i typ 2 timmar innan jag körde hem. Pratade om allt möjligt och det va tydligen en hel den som jag ha missat. Det gör inget för det betyder att jag inte är inblandad i något och jag tänker inte bli det heller, men det va skönt att få veta ändå. Så jag kom hem för va 1 timme sen och ha pratat med mamma. Hon visade lite shopping och vi pratade läppglans haha. Vi båda gilla bruna nyanser men tydligen hade jag slängt den jah gillade mest. Inte för att jah använder det direkt men ändå. Jag sätter inget larm för morgondagen, vaknar när jag vaknar helt enkelt. Det enda jag ska göra är att duscha så det tar ju ingen större tid. Därför säger jag godnatt och vi hörs i mon! 

Gräslig bild från innan. Tänkte köra en sån där modell pose men gick inte så bra. Därför man inte är modell, ansiktet funkar inte till såna saker. Och jag är för kort tydligen. Sicken tur att man ha ett jobb som accepterar hur man ser ut haha!

Kommentera här: