Godmorgon världen!

Det verkar som det kommer bli mer behagligt idag än det var igår. Skönt, då kan man sova lite riktigt. Har läst ut boken (vid typ 2-3 tiden) och jag har sett klart HP5 som jag inte hann med igår och jag har gjort allt som ska göras. Tror jag, det verkar så :) Sitter ändå med värmeslag så har fått starta fläkten igen. Hatar verkligen att bli så klibbig! Skulle torka bort lite flott med papper men det fastnade nästan i pannan på mej. Får nog tvätta av mej innan jag lägger mej, då är man ju lite sval också så kanske lättare att somna. Tydligen ska det åska och regna idag så få se hur illa det blir. Regna har det gjort hela natten verkar det som, kom nog rätt snabbt efter att jag kom till jobbet verkar det som. Men det gör inget, regnet behövs nu efter denna värmen. Har jobbat i kostymbyxor inatt och det var mycket svalare än mina jeans. Dom stoppar blodet rätt bra har jag märkt så tänkte att det kunde bli farligt så ville prova andra byxor som inte är för varma heller. Kan ju säga att dom inte matchar mina korkskruvsklackar från H&M. Lite olika stil..
 
Planerna för denna måndag är bara en sak. ATT ÄTA TACOS!!!!!
Dom är jädra sköna att gå i alltså och jag tycker faktiskt dom är rätt snygga med!
 
1 Anonym:

skriven

Kömpa på skönt med natt på sommaren tyckte jag!

Svar: Ja det är det, men tyvärr bli det lite varmt i lokalen så det är svalare ute haha
My

Kommentera här: