Godmorgon!

Klockan är 6 och dom som inte ha semester ännu (eller är tillbaka) har antagligen vaknat för att åka till jobbet snart. Det var lugnt på jobbet inatt så jag har läst lite, kollat på TV och klipp på datorn. Har även hittat en sida där jag kan kolla navy så nu är jag lycklig! Vet dock inte om jag ska kolla där eller vänta till jag ha alla säsongerna. Vi få se! Ska ta mej förbi Hemmakväll när lönen har kommit nästa vecka för att se om dom har några av säsongerna där, både i Alvesta och Växjö. Ska även se ifall jag kan byta mitt pass på måndag för då kan jag gå på allsången i Linneparken. Ska skicka sms ikväll och kolla med den som jobbar, möjligtvis vill den personen gå på det med och då kan vi inte byta!

Vid 17 är det träning som vanligt och jag ska se med Robin om han vill komma ikväll. Tyvärr är det inget CX pass idag utan det är Bollpass istället, men det var rätt kul när jag körde det förr innan dom plockade bort det så det ska bli kul att se om det är lika kul som då eller om det är tråkigt haha. Vi hörs mer sen!

Kommentera här: