Godmorgon!

Känns som min vanliga rubrik den senaste tiden. Är sämst på att skriva passande rubriker för håller mej aldrig till det ändå. Men men! Slutar om några timmar, då blir det hem och sova några timmar. Har ställt (eller ska ställa) klockan på 14 tror jag. Då är jag inte så mega trött tidigt ikväll sen. Det blåser väldigt mycket ute ser jag så kommer nog bli en rätt kall dag så vi få nog sitta inne ikväll. Hade hoppats på sol!

Men nu är snart den 6:e och sista natten avklarad för några dagar så det känns skönt, man tröttnar lätt på att sitta här. Men jag har hunnit läsa ut 3 böcker och nu börjat på en fjärde. Det är den sista av dom 3 HP böckerna. Den om quidditch. Har bara läst förorden och första kapitlet men den verkar lite kul. Den om djuren var inte så spännande direkt, vandrade bort i tankarna hela tiden kändes det som.

 

Kommentera här: