Fint väder idag! :)

När jag var ute och plockade ärtorna innan så blev det as varmt så jag fick ta av mej koftan. Vet inte om det har varit så varmt hela dagen, men det var första gången jag gick ut så vet inte direkt. Men i alla fall så var det lika varmt när jag gick till gymmet också. Så det har varit en skön dag! Skulle tagit cyklen till gymmet men det visade sig att det inte var någon luft i framhjulet. Pappa frågade innan jag gick ut om det var luft i den och jag sa ja, självklart. Men det var det icke! Så fick gå as fort för att inte komma för sent och om jag har otur, betala för det. Visserligen bara 40-50 kronor eller något, men ändå och hade det varit reserver också kunde jag blivit av med min plats om jag hade otur. Tur då att det inte är så många som tränar när det är fint väder och alla är på semester ;) 
 
Bollpasset gick sådär förresten. Det var lite värre än jag minns det + att vi inte gjorde riktigt dessa övningar då. Hade ingen ork i benen och armarna efter spinningen så det gjorde inte saken bättre. Men det kändes bra att det inte var CX idag då haha. Tror jag håller i mej i styret allt vad jag orkar typ för så trött som jag var i armarna som jag var så måste det varit något sånt.
 

Kommentera här: