Borås djurpark

Dom pratade tydligen om djurparker hos mormor i lördags och för väldigt många år sen var vi i borås djurpark med nästan hela släkten tror jag, tror det var där i alla fall. Vi brukade åka till Skåne med, det är ju närmare. Tydligen är det fler som vill åka till Skåne så kanske att det kan bli något sånt med några i släken i alla fall. Vi bestämde i alla fall att Linda jag och mamma ska åka till Borås djurpark i augusti! Passade bra den veckan för då var jag lite ledig med. Och nästa helg så åker vi till Hällevik med massor med släktingar med och kolla på gympa uppvisning och ska grilla och ha det mysigt. Längtar faktiskt till att kunna umgås med dom utan att behöva tänka på att jag måste upp till jobbet eller något sånt, hatar att passa tider så.
 
Så Borås ska bli kul för det var riktigt länge sen vi var där. Tror min kusin var riktigt liten och hon fyllde 14 år nu...
 

Kommentera här: