Test

Snodde denna från kissie!

 

1. Bästa frukosten?
Stekt potatis med falukorv och stekt ägg eller rester.

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig ta ett glas vin - blä!

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Blå - obviously

4. Bästa uppfinningen?
Sängen!

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Hade gärna varit lite mer social bland nya människor, pratar gärna inte med nya människor

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Några namn som jag tycker om är Tilda och Joel

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Ingen aning om vad det är för ställe men antagligen skulle jag gråta eftersom det inte är hemma

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
London!

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig lyssna på musik

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Inget haha, förlorar typ alltid

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Tänkte säga städerska men eftersom jag redan har jobbat som det så blir det nog på ålderdomshem.

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Solkräm, bränner sönder mej annars

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Har ingen favorit men läser helst: syrrans, klasskompis, kissie, dessie och blondinbella.

14. Vem känner dig bäst och varför?
Syrran, vi har liksom växt upp ihop.

15. Vad står på din shoppinglista till våren?
Chanel solglasögon

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Mitt rum

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Bli fastanställd och ta examen

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Antingen vill jag jobba kvar på hotellet eller inom kriminalvården

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Hade så gärna velat kunna sjunga!

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Va inte så feg, det stoppar dig mycket

21. Kakor, chips eller godis?
Chips, alla dagar i veckan

22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Fulaste ordet är nog HEN och finaste VACKER

 

 

Detta kanske inte var ett test som jag skrev i rubriken men vet inte vad jag ska kalla det annars. Det enda jag vet är att jag verkligen borde klippa naglarna igen för det börjar bli svårt att skriva nu!

 

 

Kommentera här: