Storm!

Vaknade vid ca 5 i 11 idag och väckte Janeth vid typ kvart över ett för mamma och jag småkollade lite på Paris resan så tänke att hon ville vara med och kolla:)
 
Vi har bara legat och slappat hela tiden idag. Hon åkte hem vid 5 tiden tror jag men jag har inte gjort något annat sen dess ändå förutom att göra en pizza och byta kattsand. Robin är påväg hit nu med. Han ville inte lyssna på mej (storm ute typ så vill inte att han ska köra) så han kör hit i alla fall. Jag kan inte direkt stoppa honom när jag är här ju så få bara hoppas att  det går bra för honom! <3 
 
Hade planerat in film och mys idag och tänker fortfarande mysa framför en film. Har lite IKEA chips så vi kan dippa det också:) Film vet jag vi kommer bråka över för han gillar inte dom jag har men sen vet han aldrig vad han vill se ändå. Nu är han här! 
 

Kommentera här: