SIUS

SIUS är och pratar om sin verksamhet just nu och kan säga att det är bättre än förra föreläsningen! Dessutom har dom en powerpoint vilket gör att man kan anteckna lite mer också. Skolan slutar vid 15 idag, 30 min senare än vad jag trodde för tydligen hade vi fått ett nytt schema med nya tider.

Så när skolan är slut ska jag till lägenheten för mamma behövde något där. Tror att hon precis hittat smiley funktionen på sin mobil för tror jag fick typ 7 stycken i ett sms och hon har aldrig skickat någon innan. Sen efter det ska jag till LIDL åt pappa och om jag orkar åker jag till CityGross med för att köpa lasagne. Smidigt att ha i lägenheten tänkte jag till torsdagarna när jag inte åker hem innan gympan börjar. Om jag inte slutar vid 12 då för tänker inte sitta i stan i 5 timmar typ. Så då passar lasagne bra:)

Sen hade jag tänkt sova och glo på film till det är dags att gå och sova ikväll. Måste vila upp mej ju;) CX vid 18.00 också.

Kommentera här: