Paris

Pratar lite om Paris med mamma och Janeth igen. Vi trodde vi hade ett bra datum att åka dit men sen kunde inte Janeth vilket va bra för då är jag hemma när Robin fyller 20! Så helgen innan eller efter det blir det nog förhoppningsvis om syrran kan tänka sig att vara borta en udda helg. Jag ser fram emot det men på samma gång är jag lite orolig med tanke på allt som händer där just nu:/ Det enda man kan göra är att hoppas att det går över till maj. 
 
Robin sov här inatt och vi gick faktsitk en runda igår inatt (typ midantt) och det var rätt skönt och lite kul på samma gång för ibland kom det sånna vindar så man kunde luta sej fram och inte ramla så det var kul. Men blev lite orolig när det blåste ordentligt så man riktigt såg hur trädan gungade. 
 
Nu ska jag sätta igång en film som vi fick i uppgift att redovisa i slutet av januari! Visste inte vilken jag skulle ta så Robin kom på en film i sista sekund nu innan han åkte hem och jag hoppas verkligen att den är godkänd! det ska inte vara en fakta film utan en vanlig film vilket gör det hela lite svårare när man ska svara på frågor och inte bara skriva en recension ^^ 
 
Känner mej såhär idag..
 

Kommentera här: