Jag har lyckats igen!

Idag fick vi tillbaka tentorna vi gjorde innan jul i forskning. Jag fick VG!!! Trodde inte jag skulle bli godkänd efter våra seminarium för allt kändes bara kaos. Men det gick tydligen bra!:D Så jag är väldigt stolt över mej själv måste jag säga för forskning är verkligen inte min grej! Och på måndag får vi tillbaka rapporten om kriminalvården så ska bli kul och se ifall jag blev godkänd på den:)
 
Så dagen har varit toppen! Gympan var rolig med för alla barn va så lydiga denna gången! Dom tyckte jag va så fin med för jag hade smink denna gången och dom gillade mitt halsband jag fick från Robin. Dom va jätte gulliga idag faktiskt:) Och det var lite tjabb om vem som skulle sitta bredvid med för helt plötsligt vill alla det! Det är lite så att varje vecka hittar dom en favorit bland ledarna och nästa vecka har dom en annan typ haha.
 
Kollar lite på 19 kids and counting och ska snart lägga mej tror jag. Har verkligen börjar gilla det programmet av någon anledning. Och det är ny season så är typ överlycklig att jag har något att titta på haha^^
 

Kommentera här: