Ingen rubrik

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för har inget speciellt att berätta haha^^ Har klippt av naglarna lite granna nu så nu kan jag faktiskt skriva ordentligt på datorn utan att behöva skriva med naglarna som jag fått göra innan :P Kan säga att nacken inte är bättre än innan i alla fall och benen gör också ont än, hoppas det går över till i mon.
 
Imon ska jag ut och äta med mamma och mormor och efter det blir det tydligen fest med några från den gamla klassen så vi få se om det blir kul! Ska be Robin vara redo som nödlösning för hemresan för om inte förfesten är kul vill jag nog hem istället. Tänker inte lägga pengar på entren om det ändå inte kommer vara kul.
 
Ska försöka få hit Robin på lördag för lite filmmys och sånt där. Blev sugen på godis innan så tänkte att vi kunde köpa lite och kanske hyra en film om han nu inte ge med sej och kollar på någon av dom jag har hemma. Det märker vi :)
 

Kommentera här: