Godmorgon! :)

Vaknade lite i 10 av att något 01 nummer ringde. Hade ställt klockan på 10 ändå så var ingen fara men fattar inte hur jag har sovit inatt! Kudden som i vanliga fall ligger längst in vid väggen låg på golvet när jag vaknade. Undra om jag har kramat om den och sen slängt med den ner när jag vänt mej om eller något haha. Men det var verkligen så mysigt att ligga kvar i sängen dom extra 10 minuterna innan larmet ringde. Älskar min säng!! 
 
Har precis ätit frukost: tacos! Åt upp det sista nu så nu slipper vi det;) Dagens planer är att va med Janeth lite, vi ska gå en sväng har vi bestämt och det blir skönt så man inte sitter still hela dagen! Sen ska syrran med mej till Robin (hon vill bli kompis med deras hund) för jag ska hämta en film så jag kan göra min skoluppgift. Och sen är planen att åka hem i tid så jag kan titta på den också så uppgiften är klar innan jag går och lägger mej. Men jag vet hur det är, alltid när jag är hos Robin och säger att jag ska hem tidigt så blir det inte så för jag vill ju va med honom längre. Men i helgen hoppas jag vi kan mysa ordentligt :) 
 
Satt, jag vet inte hur länge, igår och fixa med min dator. Linda är den tekniska i familjen verkar det som så hon avinstallerade massa program åt mej och nu (än så länge) har det inte kommit upp sånna där jobbiga reklam fönster överallt. Så förhoppningsvis är det löst:D 
 
Hon har fått i uppgift att kolla efter detta när hon är på semester i sommar med! Plånboken och solglasögonen kanske jag köper i London eller Paris (Chanel är ju Paris så borde va billigare!) och då är det bara väskan hon behöver kolla efter ;)
 

Kommentera här: