Cosmopolitan

Köpte en låda Cosmopolitan när vi va i Tyskland för Janeth köpte när vi va på Gran Canaria och den var faktiskt riktigt god! Trodde att detta var samma för det kändes så när man såg lådan och det verar varit den!:D Tog en till maten nu (när jag äntligen kom i lådan) och den smakar riktigt bra! Den passade inte till tacos kanske men om man vill dricka lite gott så tycker jag den passa perfekt:) Den är lite sötsliskig som mamma hade sagt och det är precis vad jag gillar ;) Ska beställa en sourz med hallon smak en gång med för den var supergod med! 
Vid 8 blir det Så ska det låta och vi få väl se vem jag ska titta på det med idag:P Skulle kollat film till drogkunskapen men det blir inte så! Kollade på tatueringar med Robin igår och jag vill ha med Harry Potter på något sätt men vet inte 100% hur eller var. Har hittat en som jag varit sugen på men kan inte hitta den igen. Få kolla igenom Dropbox och se om jag hittar den annars få jag kolla gamla mobilen för det var nog där jag hittade den först?
 
Aja vi få väl se:) Men eftersom vi pratade om Harry Potter så blev jag sugen på att läsa bok 5 på engelska så jag läst ut alla. Så måste läsa ut den jag har nu så jag kan börja på den:P Den jag läser nu är inte så bra heller. Ska va en sån där erotisk bok som 50 nyanser men det utspelar sig på typ 1600 talet eller något så är inte lika bra. Har 3 stycken i samma serie eller vad man ska säga men väntar nog med de andra 2. 
 
Vi hörs sen eller i mon för nu ska jag läsa massor till Så ska det låta börja! 

Kommentera här: