Blöö

Blir så arg på min dator, tror jag har lyckat fixas virus eller något. Skulle kolla en film igår och då var jag tvungen att ladda ner ett program för att kunna se detta men efter det har det bara blivit skit av allt. Har fått göra en återställning på internet 2 gånger och startat om den men jag vet fan inte hur man byter startsida!!!! Kom upp någon skit sida när jag laddade ner och det är inget bra tecken tycker jag. Linda lyckades byta tillbaka till google igår men när jag gjorde en återställning nyss så försvann det igen... Så om inte mamma vet måste jag vänta till Linda är hemma igen. 
 
Blir så arg! Tog bort all sökhistorik med så alla min sidor är borta också. Men så länge det inte är virus är det lugnt så få hoppas på det bästa. Var på ett CX pass innan och jag ska hoppa in i duschen nu tänkte jag. Tog i ordentligt kändes det som, vilket är bra:) Imon blir det ett pass till!
 
Duscha och sen sova blir det så vi hörs i mon! 
 

Kommentera här: