Blöö

Har ingen aning vad jag ska ha för rubrik. Har varit hemma hela dagen. Har fått mensverk så har legat i sängen hela dagen i princip förutom när jag ätit eller typ gått på toa, vilket inte var så ofta. Så har legat inne och haft ont i magen, svettats och frusit om vartannat och läst ut en bok. Hoppas det bli lättare att sova bara för det! 
 
Skulle träffat Robin idag och kollat på bromsarna men han verkade ha glömt bort det så få bli på söndag eller något för han ska jobba i helgen så hinner inte innan dess. Få hoppas att jag överlever resorna i mon annars få jag låna av mamma eller pappa kanske. Men det får vi se i mon det! 
 
Tror jag ska bädda ner mej lite igen. Känner mej så äcklig efter att ha svettats typ hela dagen men känner inte att det är någon mening att duscha nu utan bli i mon när jag vaknat i så fall för det här kommer troligtvis att fortsätta. Blåser en massa ute så hade varit skönt att ta en liten kall promenad men kanske bli för kallt?
Klagoinlägg detta alltså, ber om ursäkt.
 

Kommentera här: