Är jag naturlig?

Kopierade ett test som både kissie och dessie har gjort så ska vi se hur naturlig jag är!

 

Du har….

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
( ) Fixade naglar (då jag endast målar mina egna så räknar jag inte det)

Summa = 10

 

Du …

( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 2

 

Du har…

(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning (har haft men inte längre)
(x) Piercat dig (Längesen och har inte kvar den!)
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 4

Totalt: 16

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Naturlig men mån om sitt utseende!
15-20 Tona ner lite va…
20- 25 Hälften plast, hälften människa.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

 

Har fått samma resultar som de båda bloggerskorna, men inte samma poäng kanske. Och bara för jag äger sakerna betyder det ju inte att jag använder det jämt. Väldigt sällan jag använder hårprodukter och sånna saker men jag äger och använder ibland så jag ska tydligen tona ner lite för att bli mer naturlig ;)

Kommentera här: