Ännu mera helt slut

Körde mitt första GRIT Cardio pass idag och har aldrig varit så trött i kroppen som efter detta! Det var verkligen kondition men det som gjorde mest ont var nog benen. I duschen så har jag min duschtvål på golvet för den har så dum storlek och nu när jag duschade så välte den. Alltså det gjorde så ont att huka sig för att resa den upp! Då kunde jag tyvärr inte köra den tekniken att jag böjer hela överkroppen istället med raka ben. Det går när man klappar katten men inte när man ska ner helt i golvet.
 
Kan tänka mej träningsverken i mon så har redan planerat att jag ska ha leggings på mej i skolan. Hoppas bara jag har några rena annars få det tyvärr bli jeans. Inte alls lika smidigt men vad ska man göra? Dessutom är jeans mycket kallare att ha på sej så vill helst inte det. Aja, det är morgondagen det. Men borde nog ändå leta fram något att ha på mej. 
 
Nu väntar jag på att håret ska torka och så så att jag kan gå och lägga mej för är skit trött i ögongen med. Har tvättat ansiktet med så det är bara tandborstningen kvar, så skönt att ha det mesta gjort så man kan lslänga sej i sängen. Det är lite kul med för har 53% batteri just nu och laddade mobilen för 2 dagar sen vilket betyder att jag egentligen skulle ladda den idag. 53% bruka jag ha natten till dagen jag ska ladda sen så undra hur länge det håller i mon? Är för trött nu bara babblar på.
 
Ligga nerbäddad med värmefilt - ja tack! 
 

Kommentera här: