Aaaajjjjjj!

Har haft problem med min ena visdomstand sedan den 20 när vi va hos Robins mormor på julfirande. Och nu idag har jag så satans ont alltså! Det kändes bra ett tag innan eller om det va igår men nu är det så svullet så kan inte bita ihop för då biter jag på tandköttet där. As jobbigt är det alltså får panik!!!! Hoppas det är över till jag vakna i mon annars få jag nog ringa tandläkaren på måndag 😦

En lite roligare sak är i alla fall att jag bokat in mej och Robin in Halmstad en helg i maj då det är Rocka Billy night där och Robin är, eller var mer när vi blev tillsammans, för den stilen så tänkte det kunde va lite kul☺ Jag gillar hur mam klädde sej på 50-60 talet (skrev det för rätt länge sen här) så hade varit kul att få prova den och höra musiken och se alla andra där ☺ Ska bli mysigt att va där en helg i alla fall och bli kul att hitta på något också! Sist vi va där hade jag så ont av min spiral att vi inte kunde göra så mycket, men det va ändå super mysigt att gå runt där bara vi tv😊

Så det ska bli kul! Undra om man ska klä sej sån också? Äger inga såna plagg ju. Kanske kan plocka ihop något och köra typ röda läppar och någon frisyr med lockar eller något😉 Vi få se, det är ca 5 månader kvar så gott om tid☺ Haha kanske är helt ute och cyklar med vad jag tror kommer hända eller hur det kommer se ut 😁
En trött Moppe var det här!

Kommentera här: