19 kids and counting

Jag tjatar verkligen om denna serie! Men hittade en sida och kom fram till att jag ska se alla avsnitt som jag inte sett - fram till det som senast visades på TLC i Sverige! Kommer sitta med det hela natten, känner det på mej:D Har kommit fram till att jag saknar Robin också. Det känns som alla flickvänner har så här super gulliga smeknamn som dom fått av sina pojkvänner, men det har inte jag, men det gör mej lika glad varje gång han säger det till mej ändå. Fisgris. Det är mitt smeknamn. Han skulle sova nu och då skrev han de så svarade honom att jag ler som ett fån över det, för att för mej är det gulligt. Vi är kanske konstiga. Men det gjorde att jag saknade honom lite extra.
 
Han tyckte för övrigt att jag va väldigt duktig som fick högsta betyg på tentan i forskningen och att jag borde vara stolt över mej själv. Är löjligt stolt över mej själv dessutom haha! Hon som rättade hade skrivit lite att tänka på till nästa gång som kunde vara lite bra tips och jag fick inte så mycket. Tror det var 3-4 saker eller något.
1. Syftet var inte helt rätt.
2. Frågeställningarna skulle listas upp och inte skrivas i texten (vilket jag kom på o efterhand)
3. Hade en hemsida som jag skulle gjort en fotnot om
 
Tror det var minst en sak till men minns inte den. Jag hade även okej språkanvändning och referenshantering. Antar att hon menar att det inte var riktigt bra. Referenshaneringen kan jag förstå för det var samma som jag skulle gjort en fotnot om för jag hade glömt lite där, men är super nöjd! Eftersom man inte kan få mer än VG så kunde det inte bli bättre och med tanke på att jag inte hade så mycket att tänka på till nästa gång är det så in i helvete bra! (jag svär inte i när jag pratar, bara i text och då är det verkliegn speciellt!)
 
Förlåt, lite långt inlägg som vanligt. Och återigen har jag bytt spår. En släng av ADD eller ADHD? Pappa sa en gång att jag har nog ADD och vem vet, kanske jag ha lite grann och det känns rätt bra i så fall haha.

Kommentera här: