Snart hem

Ska snart hem och äntligen få sova lite! Är svin trött just nu så när jag skulle sitta och äta så typ fastnade jag i ett läga och var helt borta och höll på att tappa matlådan. Mår lite illa också, troligtvis för att jag är så trött som jag är men kan också vara för att jag druckit celsius inatt, brukar inte bli bra. Vi 15 är det kalas för mitt kusin barn som vi egentligen skulle firat 7/2 men efterson hon blev sjuk så gick det inte. Så kommer inte sova så mega länge men det brukar inte gå i alla fall.

Ikväll är det Champions of Rock (tror jag den heter) här i Växjö så det kommer troligtvis vara fullt med folk överallt! Hotellet är ju helt fullt i helgen så det är nog det i hela Växjö :) Det har varit en lugn natt med lite besök då och då, det har varit en del människor i rörelse hela natten faktiskt - riktigt sent/tidigt på morgonen också. Så då håller man sej vaken:P

Vi hörs senare!

Kommentera här: