Slapp

Har pluggat lite nu och tänkte kolla på Ellen DeGeneres och sen göra lite lunch :) Ikväll ska jag in till stan för att gå på Zumba! När jag satt och läste fick jag för mej att jag vill ut och springa en runda. Kan va för att jag pluggade för hatar att springa annars, tror inte jag kommit på en sån idé annars :P Men vem vet, kanske ta en runda efter lunchen sen. Ska plugga ännu mer sen efter det med. Har några sidor kvar i häftet innan jag kan börja på en annan. Har inte svarat på frågorna heller än.

På lördag ska jag på kalas till min kusin som har fyllt år förra helgen! Ska bli riktigt kul för det va längesen jag kunde följa med på ett kalas:) Det förra blev i för sej istället eftersom barnen va sjuka så kommer bli när jag jobbar nu istället, typiskt... Men vad ska man göra? Kommer gå i alla fall tror jag :) Bara ta med en celsius så håller jag mej vaken hela natten ;)

Kommentera här: