Så trött!

Har suttit i någon timme nu med drogkunskapen och jag hoppas att det är bra nu. Vi ska ha mellan 3-5 sidor text och vi har exakt 3 sidor + referenser så 4 kan man säga. Hoppas det är bra och att vi blir godkända på den bara. Matilda har fest idag eftersom hon fyllde 20 nyss, grattis!!! Var inbjuden men eftrsom jag har jobbat så kunde jag inte komma. Därför vet jag också att uppgiften inte kommer skickas in förärn kanske i mon eller på måndag när hon har haft tid att läsa igenom den med. Kanske att Festina är vaken och kollar igenom det inatt:) Vet inte varför men att sitta uppe på nätterna och skriva funkar verkligen as bra! 
 
Kan kanske vara så att eftersom man inte har någon tid att passa så kan man slappna av mer och tänka?? På dagarna har jag ofta träning och sånt inbokat men på natten är man ju ledig. Kanske är konstig vet inte, men tycker det är skit bra! Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Känner mej trött i huvudet men pigg i övrigt så kanske ska göra något som inte kräver att tänka?
 
Alla hjärtans dag förra året! Gillar formen jag hade på ögonbrynet då, vet inte vad som hände med det alltså.
 

Kommentera här: