Så dåligt...

Har fått kontakt med en person som inte mår så bra och jag försöker häjlpa denna, men vet inte hur bra det går. Det är så lätt för en person som inte är inblandad att bara säga åt någon vad den ska göra, men man vet att det är inte så lätt i verkligheten. Jag hoppas att det kommer lösa sig. Sitter och skriver dagbok bara för att få släppa mina tankar lite.
 
Vi hade några som nyss kommit tillbaka från sin praktik och en person sa det att man släpper inte personerna. de pratar av sig och sen tror man att man lämnar det där liksom, men man bär med sig det hela tiden. Jag har en känsla av att detta är samma situation. Denna personen gör att jag verkligen känner att jag valt rätt utbildning. Jag har sagt ett tag att jag vill jobba inom kriminalvården för det låter så häftigt. Men nu på senare tid har jag nog intresserat mej mer för skolan för där kan man försöka hjälpa människan innan det går så långt att de ska behöva hamna inom kriminalvården. 
 
Något lite roligare är i alla fall att vi har varit och åkt pulka idag. Åkte typ 2 gånger för det var nästan isbana och gräs på vissa ställen så kollade mer när dom andra åkte skidor. 
Måste färga håret snart, ser helt skallig ut. Hatar att ha så högt hårfäste...
 

Kommentera här: