Long time ago

Har inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp i helgen och inte varit hemma. Bilen krånglade igen och denna gången var det bromsarna bak som byttes så nu hoppas jag att det håller ett tag! Igår var det skola och vi fick reda på hur praktiken ska vara sen när vi bärjar tvåan. Bokade även en resa igår med så har verkligen inte haft tid att skriva här. 
Har bokat in 3 resor detta året. Vi vill ju till Dubai till nyår men på grund av praktiken kanske inte det blir möjligt. Jobbar någon på stället vi ska vara på så måste vi jobba med, oavsett vad det är för dag. Så jag hoppas jag är på en skola.
Det blev den årliga solsemestern med Janeth som vi bokade igår. Syrran är i Turkiet två gånger detta året så efter i år har hon varit där 6 gånger och jag 5 haha. Vi vet inte riktigt hur läget är i förhållande till där vi varit innan eller vilken sida av berget med muren brukar vara när vi är vid havet, men det märker vi :P
 
Idag ska jag på hockey med några tjejer från jobbet, kommer bli riktigt trevligt! Funderar fortfarande på om jag ska köra dit själv och skita i bubblet man får. Ska in på sidan och kolla lite mer vad det står för är det 1 glas dom bjuder på kan jag lika väl hoppa över det och köra.
 
Men först, FRUKOST!!!!
 

Kommentera här: