Hungrig!!!

Det var ju kalas för mitt kusinbarn innan vid 3 och vid 4 tiden åt vi tacos!! Så gott!! Men jag har inte ätit sen dess och jag börjar bli riktigt hungrig nu... Vad är det, typ 8 timmar sen? Men jag tänkte vänta med att äta till alla gått och lagt sej för det ser inte bra ut eller vill någon ha något och jag kanske ha fullt med mat i munnen eller mellan tänderna. Nej tack!
 
Har både smörgåstårta med mej sen pappas födelsedag men även lite kvar av den röran som mamma gjorde för det blev inte av att jag åt igår direkt. Dagens pass har nog gett mej mer motion än något pass på gymmet. Kanske inte om man jämför med Cardio passet för det var hemskt! Men har sprungit upp till 5 våning några gånger och ut till köket jag vet inte hur ofta. Bärt backar med öl varav två av dom tog jag samtidigt, inte smart. Jag har ju inga muskler till det haha:P En 15 åring försökte ragga för att få öl - verklligen nej tack! Sånt funkar inte här, han fick köpa cola haha.
 
I mon ska vi baka hemma! Pizza bullar och kanel bullar tror jag det är som står på schemat.
Blir en finklädd Gösta-fis bara för det :D
 
 

Kommentera här: