Godmorgon

Är på jobbet ännu så har inte sovit än. Har gått väldigt bra inatt. Trodde jag skulle vara skit trött och inte ha något att göra - förutom det jag ska göra. Men har haft fullt upp hela tiden. Det har varit en lugn natt så jag har kunnat sitta med skolsaker nästan hela passet. Nu har jag satt igång Harry Potter 4 och den har varit på ca 1.5 timme nu så hinner inte se klart den innan jag ska hem, men det gör inget! 
 
När jag kommer hem blir det som vanligt att sova. Klockan ringer senast 16.30 för då hinner jag äta något litet, något ägg eller något + att jag hinner fixa mej och packa med det som ska med under natten. Har inget rum här ännu men det kan vi ta när vi är tillbaka efter bion sen! Det får liksom bli det som blir över för efter midnatt är det nog ingen som kommer och vill ha ett rum, trots alla hjärtans dag!  

Kommentera här: