Vad händer egentligen?!

Skulle logga in här nu igen och då står det: inloggad som Peter, så fort jag kom till inloggningssidan. Innan var jag Ann-Sofie eller något också. Undra hur många som blivit inloggade som mej? Jag kommer inte in i deras bloggar utan man blir utloggad, men det kanske inte är så för alla? Undrar lite vad som händer, kanske inte ens borde logga in när det är så?

Aja, det jag tänkte skriva handlade igentligen om läppstift haha. Kollar klipp på youtube om shoppingvideos från London och tänker lite på vad jag ska köpa. Vi åker om en vecka typ! Vad jag vet är i alla fall att man inte ska köpa MAC läppstift på flygplatsen för det är dyrare än i landet eller vad man ska säga. Någon hade köpt för 13 pund och jag har köpt för 18 pund, det är just nu 70 kronor skillnad. köper jag 2 stycken så är det ett 3:e på köpet typ. Ska köpa ett nytt Diva om dom har det. Det måste varit något fel med den jag köpte för konsistensen har alltid varit mysko och jag blir fläckig av den så det blir en ny sån. Läste även ut ELLE från november (har inte haft tid att läsa dom så hade 4 tidningar på vänt hemma, nu är det 2) och där var ett snyggt nude läppstift från MAC som jag blev sugen på. Vill ha ett lite blekare än mina läppar och den såg ut att kunna vara det. Dessutom är läppennan jag köpte till Diva för ljus så måste ha en mörkare. Varför gör dom inte pennor i samma färg och namn som stiften?! Kanske köper detta med som är på bild, Media. Sen ska jag kolla på lite olika läppstift/liplaquers på boots tänker jag och köpa något skoj där.

 
 
 
 

 

Kommentera här: