Snart hem!

Ska snart ta och åka hem. Har jobbat klart för denna veckan nu så ska hem och sova lite innan klocka ringer vid 13! Robin kom hit vid 1 inatt och stannade till 5 ungefär, lite mer var det nog. Riktigt snällt av honom för jag var lite orolig nämligen. Han har tagit mina nycklar och är hos mej och sover redan så jag hoppas han har värmt upp sängen är jag kommer haha. Ska bli skönt att bädda ner sej. Det har blåst så mycket så dörrarna har inte fungerat så inatt har dom fått stå helt öppna och därför är det lite kallt här inne nu.

Senare idag blir det att dricka glögg. Linda kommer nog hit också, killen ha sina andra barn där och ingen av dom, inklusive killen, dricker det så blir mysigare om hon och lillan kommer över. Dom kom över lite igår inna dom skulle på kalaset hos mitt kusinbarn och jag fick mysa lite med lillfisen. Asså hon är världens mest underbara lilla sak alltså. Hon har börjat titta på mej på ett annat sätt, det är som att hon på något sätt vet vem jag är nu. Vi har sett rätt mycket (såklart) men det kan ju med vara för jag påminner om mamma. Men hon är så sööt!!! Vill så gärna lägga upp bilder och visa men alla som läser här får helt enkelt lita på mej när jag säger att hon är underbar och söt haha.

Nu ska jag packa ihop mej och köra! Om typ 10 min...

Kommentera här: