London

Jag har precis mailat hotellet i London för att dubbelkolla så vi faktiskt har en bokning där, man vet ju aldrig när man bokar via andra sidor eller när det är via nätet överlag. Så det har jag gjort så hoppas jag att dom svara snabbt, typ i mon. Annars få jag ringa dom om det inte kommer något svar. Dom kanske tar mitt mail som något oseriöst trams, vem vet hur illa jag skrev på engelska? Jag gjorde mej förstådd i alla fall det vet jag :P

Ser fram emot denna resan! Det är inte så länge tills vi åker nu och det är första gången jag firar något i ett annat land, nu blir det ju nyår där borta. Jag drömde faktiskt att vi va i London inatt och det var typ 3 dagar och 2 av dom var bara resa och jag hann inte köpa något. Var riktigt besviken för det är en del saker jag planerat att köpa ju:P så tur att det var en dröm bara! Kan skriva upp min önskelista här sen på vad jag vill köpa när vi är borta. Jag har bestämt mej för ett MAC puder och Janeth säger att det är jättebra, så det är ett självklart köp just nu!

Kommentera här: