It´s been a while

Har inte skrivit på ett tag, vet inte när det var sist riktigt men det var nog innan helgen va? Helgen flöt på snabbt. I fredags var det julbord efter praktiken och i lördags gjorde jag i princip ingenting, var hos Robin. Sen vid halv 5 tiden åkte jag till mormor och sen åkte jag med mamma till stan för att ta med hennes bil hem, för då skulle hon på julbord. Igår var vi i Ullared så det tog nästan hela dagen kan man säga och sen snurrade jag och Robin in julklappar så det tog ett par timmar det med. Har slagit in alla vi har än så länge, vilket är typ alla, så man är klar så långt som möjligt. Brukar vara bra på att spara allt och slå in allt samtidigt och sitta i 4 timmar och få ont i ryggen. Så det här kändes bättre. Jag slog in dom i papper och Robin fixade snöret, gick kanon!
 
Idag har jag varit på praktiken och så har jag lämnat julklappar på jobbet till insamlingen vi har, gäller i mon med! Sen handlade jag lite åt pappa och till sist åkte jag till ICA för att hämta ut ett paket från wish. Mina skor från Nelly kom i fredags,tror jag la upp bild på dom i fredags med! Paketet från wish hade med skor i sej, jej! Dom röda är från wish och jag tycker om dom, men vet inte varför riktigt. Dom är lite fulsnygga typ? Köpte även en tröja i Ullared som är så söt!
 
 

Kommentera här: