Godkväll

Hej hallå bloggen! Skulle egentligen (tror jag) vara på middag hos en från praktiken som ska sluta men känner inte alls för det. Delvis för det är lite jobbig stämning där och då känner jag att det är bättre att dom som jobbat ihop får ha denna tiden för sig själva. Hade varit kul att gå dit faktiskt för det ska bjudas på Afrikansk mat och det har jag inte provat. Sen känner jag mej samtidigt lite konstig. Varm i ansiktet och i ögonen. När jag bli varm i ögonen så brukar det vara ett tecken på feber så har kanske det med och ont i huvudet. Börjar känna mej lite bättre men mår mysko i kroppen på något sätt. Så ikväll stannar jag hemma framför en film/serie och lite ELLE tidningar. Har 3 stycken som jag måste läsa ut snart innan den fjärde kommer om typ 2 veckor. Vi hörs mer!

Känner mej riktigt snygg och fräsch idag...

Kommentera här: