Bodybalance

Kom från mitt pass för ca 1.5 timme sen och har duschat och varit i tvätten och gjort klart min litteraturuppgift. Nu tänkte jag måla lite i min vuexenmålarbok som jag köpte i Ullared för att se om jag blir mindre stressad av den haha. Pratar med Linda med så är lite knepigt att skriva och prata samtidigt. Så när jag är klar med detta inlägg har det säkert gått 2 timmar haha. 
 
Passet gick bra i alla fall. Det var ny release men vi fick ta några gamla bitar för hon som skulle varit med och hållt i det blev sjuk idag och då hade inte kollegan lärt sig dom bitarna. Men det gjorde inget! Det är väldigt skönt för kroppen att köra det passet, rekommenderar! Nu ska jag ta och måla i min bok innan jag går och lägger mej! Godnatt :)
 
Mys med Robins kisse Elvis i helgen! Vi brukar inte kunna gosa såhär så var as nöjd och tvingade Robin att fota det ;)
 

Kommentera här: