Turkiet med Janeth och...

Mamma! Tyvärr är det ingen som kan hänga på detta datum för alla jobbar och det är inte alla som kan slänga fram 5000 bara sådär. Så dom gemensamma vänner vi har, inte så många haha, kunde inte. Alla har ju i princip börjat jobba igen. Men det är också därför vi väljer att åka så sent, för då få vi va lediga som annars jobbar hela sommaren. Så det blir mamma som följer med!
 
Jag tycker det ska bli kul. Känns tryggt att ha en vuxen med, och en familjemedlem för jag har aldrig åkt ensam eller så. Så Linda ska ringa till Fritidsresor i mon och se om det är lätt att byta namn eller om det ens går, vilket det borde. Så vi få se om det kostar något eller hur det nu blir. Men det känns skönt att vi har löst det i så fall. Vi ska ju ändå bara ligga och sola och bada, shoppa lite ibland. Förra gången gjorde vi det på vägen tillbaka till hotellet från havet, rätt smidigt. Ska även försöka köpa lite frukt och bröd och liknande som vi kan ha med till havet i förväg denna gång. Påminnelse till oss! Plus nötter ska jag köpa, dom ha så goda!
 
Så nu ska jag se om jag ska beställa hem några bra skor. Fundera på ett par med traktorsula, just för den tjocka sulan så man inte få så ont i fötterna. Och nya ballerina skor. Ska kolla upp detta nu! Långt inlägg som vanligt...
Tänkt att inte träffa min bästis på över en vecka!!!
 

Kommentera här: