Sorry!

Ber om ursäkt för extremt dålig update här den sista tiden. jag har hlt enkelt inte haft tid eller lust. Jag har fotat lite idag för Göran och jag var ute och solade lite innan jobb. jag satt även och läste så nu har jag knappt 50 sidor kvar av jonas Gardellboken. Tror jag ska läsa lite till i den nu. Den är så lättläst. Har en bok till jag måste köpa innan skolan börjar med.
 
Dagen har nu bytt till fredag vilket betyder att det är 5 dagar kvar innan vi åker och dessutom fyller mamma år idag, grattis! Mormor och min morbror kommer senare ikväll på fika :)
 
Ska försöka bli bättre på att skriva. Risken finns att det kommer vara dåligt ett par veckor till, beroende på hur vi har det med internet i Turkiet. Sen drar skolan igång så fort jag kommer hem och då är det massa fest som gäller så vi få väl se hur det blir med inlägg då. Men har lite att blogga om som kanske kommer upp senare eller en annan dag!
 
Igår på Instagram
 
 

Kommentera här: