Och så var det söndag!

Har faktiskt fått igång internet på mobilen på jobbet inatt men har inte lagt upp något för det har det faktiskt inte funnits tid till. Vi ska ha en koll på tisdag så jag har hjälpt till att städa så gått det går så dom ska slippa det sen. Det verkar även som att jag kan hjälpa till med mattorna med så kanske att jag gör det inatt! Tar gärna pluspoäng om man nu får det och eftersom jag inte haft så mycket annat att göra kan jag lika väl göra nytta :) Jag är här så mycket ändå känns det som och då är det bara bra om man har något att plocka med.

Ska snart iväg och hämta frukt tänkte jag. Väntar in gäster som beställde frukost vid 6.15 men dom har inte kommit än så vill inte lämna och sen få se att dom står och väntar på mej. Bättre att vänta in dom och sen gå och hämta, eller till och med låta det va så länge för det är rätt mycket i skålen. Aja, vi få se!

Förre restaurangchefen kom förbi nu med och har inte sett honom på länge så det var roligt att ses! Även han visste att syrran va med barn, vet inte hur det kommer sej för själv har jag nog sagt det till 2 eller 3 stycken haha. Så hon få komma och visa upp den lille sen när den är ute så dom få se den :)

Men nu säger jag även godnatt! Janeth kommer idag för vi ska prata om Turkiet, måste som sagt ändra lite där. Janeth om du läser detta: Skriv till Linda för då få du svar, risken finns att jag sover om du skriver och inte hör - som sist hehe. 5-6 tiden blir lagom kanske?

Kommentera här: