Ny bok

Vi va på Maxi i onsdags för vi va inne och fixade det sista till Turkiet - har växling av pengar kvar bara! Och då gick vi till böckerna, så klart, och då hittade Linda en ny av Sylvia Day. Linda och jag äger ungefär samma böcker, vi gillar att läsa samma genre typ. Jag är väl kanske mer inne på kriminalare/deckare än vad hon är tror jag. Har över 10 böcker med Björn Hellgren, dom är sådär men ville ha dom ändå. Sen har jag en serie av Stephen King som jag inte vågat läsa ännu - mamma säger att dom är läskiga haha. Sen läser jag en annan serie som är typ navy fast på bok, den typen av bok är det så förstår man typ. Och dom har hon inte heller!
 
Nu har hon rätt många böcker som inte jag har eller vill läsa med så vi är inte helt lika. Men denna författare, Sylvia Day, har gjort 2 serier som vi läser. Och när Linda va i Ullared så köpte hon en bok som heter Läntga till mej. En fjärde bok i en trioloig (får inte ihop det alls) och nu har hon kommit ut med en fjärde i För Dig serien. För dig fångad heter denna. Även 50 shades har ju fått en fjärde bok. Räcker det inte med 3 böcker?
 
få hoppas att den är bra bara. Har inte köpt den än men ska det senare. Tyvärr är detta en av alla kopior av 50 shades. Har för mig att det var en bra kopia i alla fall, men som sagt är den väldigt lik.
 
 
 

Kommentera här: