Lite virrig

Har haft med mej Navy nu ju på jobbet några gånger och jag hade ju bara 3 avsnitt kvar på säsong 1, så tog med 2:an. Trodde jag. Nepp, då har jag lagt dom i någon konstig ordning så säsong 8 var överst och 2 underst. Har 3 säsonger, 1.2 & 8, bra jag vet haha. Men det var dom som fanns på hemmakväll bara så tog dom då!
 
Så har fått planera tiden ordentligt nu för att inte bli för uttråkad eller typ somna, vilket gick bra! Ska ut med disk och hämta lite frukt sen om typ 40-60 min eller något för att inte somna precis innan jag ska köra. För jag har sett klart säsong 1 nu som jag trodde och det är ingen mening att starta någon film nu heller, kan ju ändå inte se klart den. Vädret ser inte ut att bli så fint idag, det tog tid innan det blev ljust ute, vilket är skönt för då kommer jag kunna sova utan att dö av värmen. Men lite tråkigt att det bli fult väder nu när jag är ledig.
 
Snart är jag här igen!
 
 

Kommentera här: