Godnatt!

Slutar inte ännu men kommer nog inte skriva mer innan jag lägger mej så detta blir godnatt! Ska ju köra hit om 12 timmar igen så vill komma hem och lägga mej så snart som möjligt. Det gick bättre att jobba fredag natt än jag hade tänkt mej. Det var väldigt länge sen jag gjorde det, ännu mer länge sen som jag jobbade lördag natt. Jag har inte varit så trött som jag trodde den sista studen. Jag tror att alla är överens om att det är lättare att börja tidigare, än att sluta en timme senare än normalt. Det är konstigt, så därför trodde jag att det skulle vara hemskt, men det gick. Man få springa flera vändor till köket helt enkelt och inte försöka få med allt på en runda ;) som dom säger i någon Stefan & Krister film - Håll igång!
 
Ska kolla med husfrun med om det är svårt att tvätta mattorna eller om jag kan göra det under något pass så hon slipper tänka på det. Plus att det behövs för dom ser hemska ut så smutsiga som dom är. Så om hon kommer innan jag går hem ska jag kolla annars få någon kollega göra det om hon kommer sen, om hon kommer.

Kommentera här: