Godnatt!

Nu ska vi ta och sova! Ha varit ute ett tag och ätit och handlat lite. Idag blev det en väska till Linda så jag hoppas hon bli nöjd. Tyvärr såg den inte riktigt ut som den jag köpte tidigare under resan men jag hoppas hon gillar den. Det skiljer inte så mycket, den va mest lite blankare. Men men, den är köpt i alla fall :)

Vi åt på ett ställe vi hamnen men det va ingen höjdare alls. Tog en cesarsallad men dom hade ruccola och olja i och det förstörde allt! Så i mon bli det inte någon sån mat! Fattar inte varför man inte kan göra en riktig sallad? En cesarsallad ska innehålla samma på alla ställe i hela världen, för det är så den ska va! Få äta en riktig hemma sen...

Planen för i mon är i alla fall att åka till havet och bada där. Vi tänkte ta poolen på onsdag för då ska vi ju ändå checka ut så vi är nära. Vi vet ännu inte när vi lämnar hotellet. Så i mon bli det havet med sol och bad. Ha fått en massa färg på axlar och bröstkorg så ska försöka skydda dom lite mer för vill inte få blåsor eller bli knallröd. Mamma ha lyckats få blåsor, hon brände sej ordentligt första dagen tydligen. Men jag ha klarat mej och är rätt nöjd över min bränna ;) Vi få se om jag skriver något innan vi försvinner ut i mon annars ska jah försöka skriva på kvällen!


Kommentera här: