Födelsedagar

Idag verkar det som många fyller år! Robins lillebror fyller år och även syrrans pojkväns mamma + någon mer jag inte minns. Igår fyllde ju mamma år och mormor och min morbror kom och det var skönt att det inte var fler. Skulle kollat med Robin men eftersom jag hade jobbat och skulle jobba natt så kände jag inte för att träffa så många. Och mamma va nöjd med att det var vi 5. Men jag var bjuden till hans lillebror idag i alla fall vid 13, men kunde inte komma eftersom jag började jobba redan för en timme sen. Få gratta honom i mon eller måndag eller något, får komma förbi då.
 
Asså när jag och Robin bblev tillsammans hade han precis fyllt 12! Han var 11 när vi träffades först och det var när han firade sin 12 års dag som jag först blev presenterad som Robins flickvän, fast vi inte var tillsammans då. Idag fyller han 14 och är en halv meter längre än mej...
 
Moppe förra sommaren som liten bebis! <3
 

Kommentera här: