Back to work!

Jobb idag med som gäller. Däremot har jag faktiskt gjort lite på dagen, vilekt jag inte brukar annars. Vaknade vid 16.40 typ och var pigg. Så det var ju lika bra att gå upp då ju, det var så varmt med. Sen var jag nere lite och gosade med kissarna innan jag och mamma satte igång med maten. Jag gjorde salladen medan hon fixade resten. Blev oxfile i smala skivor och potatisgratäng, mumma! Så det har jag med mej som matalåda idag. Plus en polkagris och ca en halv chokladkaka med kina puffar som mamma inte ville ha. Netto sålde för 8 kronor?! Dom kostar typ 13-14 på ICA. Så jag köpte 2 själv.
 
Har lite nya bilder på mobilen som kommer upp efter hand med. Det blir lite repris på bilder eller inga alls på jobbet när jag inte ha min dator med. Men efter maten så gick jag och mamma en runda, bland annat till Netto för att köpa choklad. Och sen när vi kom hem plockade vi sockerärtor för jag såg att det var en hel del innan idag. Det var betydligt mer än jag först trodde. Fick över en halv liter med sånna. Kanske inte låter mycket, men det var riktigt mycket!
 
Ju mer jag ser denna desto mer vill jag ha den..
 
 

Kommentera här: