2 hours left

Ska ta och börja städa nu tänkte jag. Det ser inte så skitigt ut så är nog klar om en timme, max! Och då blir det att läsa lite innan jag får åka hem. Ska försöka skynda mej hem så jag få sova så mycket som möjligt innan mormor kommer. Har kollat på 3 avsnitt av Navy, spännande! Det ska ju tydligen bli varmt i helgen enligt någon tidning jag såg igår så vi få väl se om det blir något bad eller något sånt. Ligga och sola kanske. Låg och solade igår och läste medan göran åt gräs eller vad han nu pysslade med. Han ha en speciell "buske" som han tycker om att ligga under och spana över trädgården. Har någon bild från igår som jag ska lägga upp sen, om jag kommer ihåg att gå in på datorn. Det är så segt att skriva på mobilen.
 
Nu ska jag rengöra en kaffemaskin!
 

Kommentera här: