1 timme kvar

Har inte skrivit något alls inatt utan gjorde istället ett tidsinställt inlägg om den röda kissen, tror det kom upp för en timme sen? Men nu är det bara en timme kvar och sen blir det raka vägen i sängen! Har snart hunnit se klart säsong 1 av NCIS, har 3 avsnitt kvar bara. Ska kolla med syrran sen när jag vaknat om vi ska beställa fler. CDON hade 3 för 200:- och tyvärr finns bara säsong 1-3 med i den. Men det gör inget för syrran ha bara den första och jag behöver den tredje så vi kan beställa, om dom finns kvar då. Och då ska jag nog även beställa Torka aldrig tårar utan handskar. Min kollega sa att den var riktigt bra och boken (som jag läste ut inatt) var väldigt bra så då vill jag se fimen med. Eller tydligen var det som en serie i 3 delar, fast med långa avsnitt så vet inte om det finns en film att köpa eller typ 3? Ska kolla upp detta sen med när jag kollat med linda om Navy.

Annars då? Jodå, jag ska försöka sova hela dagen hade jag tänkt. Huvudvärken börjar komma nu efter att ha suttit vid datorn i 9 timmar typ. Får alltid ont i huvudet så fort jag kommer hit typ, av någon anledning. Nu ska jag kolla på aftonbladet.se och se om det står något intressant.

Kommentera här: